اس ام اس طنز و خنده دار

پیامک خنده دار و سرکاری باحال برای شما



اس ام اس , اس ام اس جدید

پدربزرگم گاهى انقدر چایى شیرین هم میزنه

که هرآن ممکنه با همون استکان به پرواز دربیاد

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

تو بانک بودم یه آقایی می خواست پول به حساب بریزه

کارمند بانک ازش پرسید : ماله سیباست؟

برگشته می گه : نه ماله گردوهای پارساله

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

محققان به تازگی کشف کردند

علاوه بر اینکه هرچی سنگ واسه پای لنگ

هر چی زنگ هم واسه دست بند

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

مورد داشتیم طرف انقدر مخاطب خاص هاش زیاد بودن

حواسش نبوده با یکی دوبار دوست شده

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

من فکر میکردم هیچ دوستی ندارم

اما از وقتی ماشین خریدم نظرم عوض شده

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

به یارو میگن با ریلکس جمله بساز

میگه دیروز رفتم باغ وحش با گوریل عکس انداختم

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

حیف نون با دوستش با لگد می زدن تو شکم همدیگه

یکی از اونجا رد می شده می گه شما دو تا دردتون نمی گیره ؟

حیف نون می گه نه پوتین پامونه

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

مرد باس یه سوسک پلاستیکی بخره و یواشکی بندازه جلو زنش

تا خانومش بترسه و بیاد پشت آقاش قایم شه

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

به نظر من یه دکمه غلط کردم با توی کیبورد جاسازی بشه

برای وقتایی که اشتباهی یه برنامه رو نصب میکنی یا

اشتباهی یه برنامه رو باز میکنی ازش استفاده کنی

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

با بعضیام که دست میدی

انگار داری ماهی مرده تکون میدی خب نمیخوای دست نده

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

همیشه یه ایمیل نخونده تو اینباکسم میزارم

به هر حال آدم باید خودش به زندگیش هیجان بده

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

زن باس عکس آقاش بک گراند گوشیش باشه

بعله، بعععله

اصلا اسم بلوتوثش هم باید اسم آقاش باشه

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ

ﻓﮏ ﮐﺮﺩﻡ عاشق شدم و ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺭم ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ :

ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﭼﺮﺍ ﺑﺮ ﻋﮑﺲ پوﺷﯿﺪﯼ ؟

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

مورد داشتیم دختره برای اولین بار با نامزدش میره کافی شاپ

می خواد خودشو متفاوت جلوه بده نسکافشو تو نعلبکی میریزه

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

دعوا کردن منو مامانم سی ثانیه

بعد از دعوا : حرف زدن مامانم با خودش پنج ساعت

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

من اگه یه بچه رو وسط بزرگ ترین آتیشم بینم نجاتش میدم

ولی اگه همون بچه لواشک داشته باشه بهم نده میندازمش وسط آتیش

«« اس ام اس طنز و خنده دار »»

مرد باس کلید خونشو نداشته باشه در بزنه

زنش بدو بدو بیاد درو واسش باز کنه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.